Тасымалдаушылар қауымдастығы: "Жол жүру тарифі көтерілмесе саланы дамыту мүмкін емес"
Тасымалдаушылар қауымдастығы жол жүру тарифі көтерілмесе саланы дамыту мүмкін емес деп есептейді
Жолаушылар тасымалдаушылары кәсіпорындарының қауымдастығында жол жүру тарифін көтеру және қоғамдық көлікте қолма-қол төлемді жою қажеттілігі туралы тағы да айтылды, деп хабарлайды Adaladam.kz.
Қауымдастық төрайымы Дана Ахатова бұл мәселе тез арада шешуді талап ететінін, өйткені тасымалдаушылар қазір қыс мезгіліне дайындықты бастауы керек екенін атап өтті.
«Қоғамдық көлік-кез келген қала өмірінің маңызды құрамдас бөлігі. Алматыда күн сайын оны 1,5 млн.астам жолаушы пайдаланады. Алайда, маршруттарға үздіксіз қызмет көрсету үшін автопарктерде күнделікті операциялық шығындарға қаржылай қаражат жетіспейді. Негізгі себеп - тарифтің тым төмен болуы. 2011 жылдан бастап 2023 жылдың тамызына дейін жол жүру құны 80 теңгені құрап, кейін 100 теңгеге айналды. Тіпті, адамдардың әрқайсысы осы уақыт ішінде автобустардың, бөлшектердің, шиналардың, жанармайдың және басқа да керек-жарақтардың қанша қымбаттағанын оңай елестете алады. Сонымен қатар, жүргізушілер мен басқа да автопарк қызметкерлерінің жалақысын көтеру қажет. Бірақ егер тариф онжыл ішінде өзгермесе, мұны қалай жасауға болады», - деп атап өтті Дана Ахатова.
Оның айтуынша, күнделікті түсетін қаражаттың жеткіліксіздігіне байланысты тасымалдаушылар субсидияны күтуге мәжбүр. Нәтижесінде кейбір операциялық процестер бір айға созылады.
«Мысалы, автобустарды жөндеу үшін тек өндіруші зауыттан сатып алуға болатын қосалқы бөлшектер қажет. Бірақ зауыт 100% алдын ала төлемді талап етеді. Меншікті қаражат жетіспейтіндіктен, тасымалдаушылар субсидия төлеуді күтуге мәжбүр, бұл уақыт. Бір автобустың желіге шықпауы жалпы маршруттың жүйелілігіне тікелей әсер етеді, тиісінше тасымалдаушы алатын субсидиялар сомасы азаяды», - деп атап өтті қауымдастық төрайымы.
Сондай-ақ, ол тасымалдаушылардың қоғамдық көлікте жол ақысын қолма-қол төлеуден бас тартуы туралы айтты.
«Бұл ойланатын мәселе. Өздеріңіз білесіздер, қолма-қол ақшасыз төлем жүйесі 2016 жылы енгізілді, неге оған бүкіл әлем сияқты толық ауыспасқа. Бұл қаражат қозғалысының ашықтығын қамтамасыз етеді және ең бастысы – жүргізушілер қолма-қол ақша жинауға алаңдамайды. Жүргізуші көлік құралын басқарудан басқа ештеңе істемеуі керек. Ол салондағы адамдардың өміріне жауап береді», - деп атап өтті Дана Ахатова.
Ол тасымалдаушылардың қалалық мобильділік басқармасымен тарифті көтеру тақырыбында келіссөздер жыл бойы жүргізіліп жатқанын атап өтті. Қауымдастық қала әкімдігі жақын арада қандай да бір шешім қабылдайды деп үміттенді.